Tilaus- ja toimitusehdot

Tämän verkkokaupan palveluista vastaa

Ninas House Oy (3091908-5)
Mänkimiehentie 14
02780 Espoo

info@papanravintola.fi
+358 443434234

Yleisiä ehtoja

Tilauksen toimitusaika määräytyy pizzerian aukioloaukojen mukaan, jotka voi tarkastaa verkkokaupan etusivulta. Annokset myös mukaan, noudettaessa odottamisaika on noin 15-25 minuuttia. Laskutusmahdollisuutta ei ole.

Papan Ravintola Oy ei vastaa asiakkaan väärin syöttämistä yhteystiedoista, mikäli tuotteen toimitus viivästyy kyseisen virheen takia.

Alaikäiset saavat tilata tuotteita vain edunvalvojan suostumuksella.
Ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron
Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Tilausvahvistus

Vastaanotettuamme tilaksenne lähetämme teille tilausvahvistuksen sähköpostilla, jokaa on hyvä säästää siihen asti kunnes tilaus on saapunut. Mikäli tilausvahvistusta ei tilauksen jälkeen kuulu, tarkastathan myös roskapostikansion. On ensiarvoisen tärkeää että ilmoitetut yhteystiedot ovat oikeita, jotta vahvistukset tulevat perille.

Maksuvaihtoehdot

1. Maksu toimitettaessa tai noudettaessa

2. Maksu maksupalvelun kautta

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Asiakastietojen tallennus

Tilaajan tiedot tallennetaan Papan Ravintola Oy:n asiakasrekisteriin. Rekisteröitymättömän asiakkaan tilatessa palvelusta, rekisteröidään hänelle käyttäjätili automaattisesti asiakkaan näin halutessa. Tilaamalla palvelusta, asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen. Tilaamalla palvelusta asiakas rekisteröidään Papan Ravintolan asiakkaaksi.

Toimitus

Tilauksen toimitus tapahtuu kuljetuksella, poikkeuksena nouto. 
Mikäli tuotteen toimituksessa on ongelmia tai itse tuotteessa on vikaa, niin silloin tulee toimia kuten reklamaatio kohdassa ilmoitetaan.

Reklamaatiot ja vialliset tuotteet

Papan Ravintolan toimittajat sitoutuvat toimittamaan tilaukset ilmoitetussa ajassa ja sellaisina kuin ne on tilattu. Jos toimituksessa tai tuotteessa on kuitenkin vikaa niin pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan myös tilauksen valmistavan ja toimittavan ravintolan tiedot ja toimitusaikaan sekä tuotteeseen liittyvissä asioissa voi myös olla yhteydessä suoraan toimittavaan ravintolaan nopeuttaakseen tiedon kulkua.

Viallisen tuotteen palauttaminen

Palvelun tuotteiden palautusoikeus on rajoitettu, koska palvelun kautta tilattavat tuotteet ovat luonteeltaan tavaroita, jotka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen. Palvelun tuotteita ei voida palauttaa luonteensa vuoksi edelleen myytäväksi muun muassa siitä syystä, että valmiissa tuotteissa on käyttäjän henkilökohtaista tietoa.

Mikäli tuote tai lähetys on virheellinen, ota aina ensin yhteys asiakaspalveluumme ja sovi mahdollisesta palautuksesta. Viallisiksi todetut tuotteet palautetaan kuljetajan kautta.