Tilaus- ja toimitusehdot

Tämän verkkokaupan palveluista vastaa

Papan Ravintola Oy (2995150-4)
Mänkimiehentie 14
02780 Espoo

info@papanravintola.fi
+358 443434234

Yleisiä ehtoja

Tilauksen toimitusaika määräytyy pizzerian aukioloaukojen mukaan, jotka voi tarkastaa verkkokaupan etusivulta. Annokset myös mukaan, noudettaessa odottamisaika on noin 15-25 minuuttia. Laskutusmahdollisuutta ei ole.

Papan Ravintola Oy ei vastaa asiakkaan väärin syöttämistä yhteystiedoista, mikäli tuotteen toimitus viivästyy kyseisen virheen takia.

Alaikäiset saavat tilata tuotteita vain edunvalvojan suostumuksella.
Ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron
Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Tilausvahvistus

Vastaanotettuamme tilaksenne lähetämme teille tilausvahvistuksen sähköpostilla, jokaa on hyvä säästää siihen asti kunnes tilaus on saapunut. Mikäli tilausvahvistusta ei tilauksen jälkeen kuulu, tarkastathan myös roskapostikansion. On ensiarvoisen tärkeää että ilmoitetut yhteystiedot ovat oikeita, jotta vahvistukset tulevat perille.

Maksuvaihtoehdot

1. Maksu toimitettaessa tai noudettaessa

2. Maksu verkkomaksulla
Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi Papan Ravintola Oylle. Käytössäsi on kaikkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Verkkopankit : Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti. 

Luottokorttimaksut : Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.


Mobiilimaksutavat : Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.
• Pivo –  Pivon käyttöehdot 
• MobilePay – MobilePayn maksuehdot
• Masterpass – Masterpassin maksuehdot

Lasku- ja osamaksupalvelut: Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja Mash (ent. Euroloan). Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot
OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:
• Collector.fi
• Jousto.com
• Mash.com

Kaikissa maksutavoissa noudatetaan maksutavan tuottajan ehtoja ja rajoituksia. Esim. luoton hakeminen on mahdollista vain klo 7 – 22 välisenä aikana.

Kaikki maksut tapahtuvat salatussa yhteydessä.

Asiakastietojen tallennus

Tilaajan tiedot tallennetaan Papan Ravintola Oy:n asiakasrekisteriin. Rekisteröitymättömän asiakkaan tilatessa palvelusta, rekisteröidään hänelle käyttäjätili automaattisesti asiakkaan näin halutessa. Tilaamalla palvelusta, asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen. Tilaamalla palvelusta asiakas rekisteröidään Papan Ravintolan asiakkaaksi.

Toimitus

Tilauksen toimitus tapahtuu kuljetuksella, poikkeuksena nouto. 
Mikäli tuotteen toimituksessa on ongelmia tai itse tuotteessa on vikaa, niin silloin tulee toimia kuten reklamaatio kohdassa ilmoitetaan.

Reklamaatiot ja vialliset tuotteet

Papan Ravintolan toimittajat sitoutuvat toimittamaan tilaukset ilmoitetussa ajassa ja sellaisina kuin ne on tilattu. Jos toimituksessa tai tuotteessa on kuitenkin vikaa niin pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Tilausvahvistuksessa ilmoitetaan myös tilauksen valmistavan ja toimittavan ravintolan tiedot ja toimitusaikaan sekä tuotteeseen liittyvissä asioissa voi myös olla yhteydessä suoraan toimittavaan ravintolaan nopeuttaakseen tiedon kulkua.

Viallisen tuotteen palauttaminen

Palvelun tuotteiden palautusoikeus on rajoitettu, koska palvelun kautta tilattavat tuotteet ovat luonteeltaan tavaroita, jotka valmistetaan tai jota muunnellaan kuluttajan toivomusten mukaisesti niin, ettei tavaraa voida myydä edelleen. Palvelun tuotteita ei voida palauttaa luonteensa vuoksi edelleen myytäväksi muun muassa siitä syystä, että valmiissa tuotteissa on käyttäjän henkilökohtaista tietoa.

Mikäli tuote tai lähetys on virheellinen, ota aina ensin yhteys asiakaspalveluumme ja sovi mahdollisesta palautuksesta. Viallisiksi todetut tuotteet palautetaan kuljetajan kautta.